هایپر فرش پلاس

شرکت فرش نارون با برند فرش پلاس در شبکه های اجتماعی و فضای آنلاین مفتخر است که با بیش از نیم قرن اعتبار و با کادر مدیریتی مجرب در زمینه تولید ، فروش و صادرات فرش ماشینی و دستباف بوده ،که با خلاقیت نیروی متخصص و جوان خود در عرصه تولید انواع فرش فعالیت کند.

هایپر فرش پلاس

شرکت فرش نارون با برند فرش پلاس در شبکه های اجتماعی و فضای آنلاین مفتخر است که با بیش از نیم قرن اعتبار و با کادر مدیریتی مجرب در زمینه تولید ، فروش و صادرات فرش ماشینی و دستباف بوده ،که با خلاقیت نیروی متخصص و جوان خود در عرصه تولید انواع فرش فعالیت کند.

چگونه از فرش و موکت در برابر ریزش پرز محافظت کنیم

فرش‌ها در صورت قرار گرفتن در مناطق پر رفت و آمد مستعد ریزش پرز و تخریب هستند. فرش‌ها معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که اگر به درستی از آنها مراقبت شود، بادوام، کاربردی و ماندگار باشند. با این حال، حتی اگر اقدامات احتیاطی مناسب را برای محافظت از فرش و موکت خود در برابر ریزش پرز انجام دهید، نخ‌ها در نهایت شل می‌شوند و الیاف در معرض شکستگی قرار می‌گیرند.

برای دیدن مجموعه فرش های ماشینی مدرن هایپر فرش پلاس کلیک کن

این ممکن است باعث شود که به اینترنت بروید و در مورد چگونگی جلوگیری از ریزش فرش یا بهتر بگوییم نحوه جلوگیری از ریزش پرز فرش جستجو کنید. استفاده از اینترنت برای یافتن نحوه محافظت موثر از فرش خود می تواند یک تجربه فوق العاده باشد. منابع زیادی وجود دارد که نحوه جلوگیری از ریزش پرز فرش قدیمی را بیان می کند یا اسپری برای جلوگیری از ریزش پرز ارائه می دهد، اما ممکن است تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی درست است و چه چیزی شبه علم است، دشوار باشد.

چه چیزی باعث ریزش پرز فرش می شود؟

چند دلیل وجود دارد که چرا ممکن است ریزش پرز فرش رخ دهد. اولاً، شایع ترین دلیل، ساییدگی و پارگی عمومی است. با گذشت زمان، الیاف شکسته شده و باعث شل شدن نخ ها و رها شدن از پایه فرش می شوند. جدا از ساییدگی و پارگی پیشرونده، ریزش پرز فرش می تواند عارضه ای از قرار گرفتن در معرض رطوبت یا دما باشد. رطوبت بیش از حد و آب و هوای بسیار گرم می تواند از نظر بیوشیمیایی اجزای تشکیل دهنده فرش ها را تغییر دهد.

محافظت از فرش شما در برابر ریزش پرز

محافظت از فرش شما در برابر ریزش پرز

اکنون ممکن است تعجب کنید که به جای خرید فرش جدید، چگونه می توانم فرش خود را از ریزش پرز در آینده محافظت کنم؟ خوب، چندین راه حل مختلف وجود دارد که می توانید پیاده سازی کنید، و آنها در زیر لیست شده اند.

  • فرش را به طور مرتب جاروبرقی بکشید و الیاف آن را کوتاه کنید تا از گره خوردن و شل شدن آن جلوگیری کنید. نخ های شل را نکشید، فقط آنها را کوتاه کنید.
  • مطمئن شوید که هنگام تمیز کردن فرش با ملایمت رفتار می کنید. لکه ها را به آرامی مالش دهید و از مالش دادن بیش از حد خودداری کنید. همچنین از استفاده از مواد شوینده نامناسب توصیه شده توسط سایت های دیگر خودداری کنید. برخی از این مواد شیمیایی حاوی مواد خطرناکی هستند که می توانند به الیاف فرش آسیب بزنند.
  • از قرار دادن فرش در مناطقی که تردد پا زیاد است خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض فعالیت بیش از حد می تواند به سرعت به الیاف آسیب برساند و به ناچار باعث ریزش پرز شود.
  • خرید یک ترمز فرش را در نظر بگیرید. قرار دادن یک پد فرش در زیر فرش شما می تواند بالشتک و پشتیبانی بیشتری را ایجاد کند. این کار مانع از جذب شوک وارده به فرش توسط ترافیک می شود.
  • فرش خود را به صورت دوره ای بچرخانید. این به قسمت های مختلف فرش شما اجازه می دهد تا در معرض ترافیک قرار گیرند و از انجام فعالیت های تکراری در مکان های مشابه جلوگیری کنید.
  • با یک سرویس قالیشویی حرفه ای در منطقه خود که در مورد تمیز کردن فرش آگاه است، مشورت کنید.

برای دیدن مجموعه فرش های ماشینی کلاسیک هایپر فرش پلاس کلیک کن

امیدواریم این فهرست بتواند بینش بیشتری در مورد اینکه چگونه می توانید به طور موثر از ریزش فرش جلوگیری کنید، به شما ارائه دهد. اگر چه، اگر متوجه شدید که نمی خواهید زمان زیادی را به مراقبت از فرش اختصاص دهید، پس خرید فرشی را در نظر بگیرید که محل ریزش نباشد.

فرش های بدون ریزش پرز

فرش های بدون ریزش پرز

اگر به دنبال جایگزینی فرش قدیمی خود و جلوگیری از ریزش پرز فرش در آینده هستید، ممکن است به شما توصیه شود که یک فرش جدید بدون ریزش را خریداری کنید. فرش هایی که از مواد نایلون، اکرلیک و پلی استر ساخته شده اند برای مصرف کنندگانی که به دنبال فرش های ضد ریزش پرز هستند توصیه می شود. تمیز کردن و نگهداری آنها بسیار آسان است و کمتر در معرض آسیب های جبران ناپذیر در مناطق ترافیکی سنگین هستند.

علاوه بر این، گزینه ای برای خرید فرش های بدون ریزش که حاوی الیاف طبیعی هستند وجود دارد، بنابراین فرش های جوت یا فرش های ویسکوزی که به طور محکم به هم رزوه می شوند ممکن است بهترین گزینه شما باشند. مانند فرش فعلی شما، این فرصت برای یافتن فرش های مشابه در رنگ و سبک وجود دارد. به عنوان مثال، فرش های آبی، فرش های مشکی و فرش های نخی وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کنید. امکانات بی پایان هستند.

صرف نظر از سبک شما، گزینه‌های فرش بدون ریزش پرز حاوی مقدار کمی پرز هستند، به این معنی که نخ‌های کمتری در طول زمان مستعد تخریب و آسیب‌های مکرر هستند. این امر آن را به یک راه حل موثر و معتبر برای قرار دادن در داخل خانه شما تبدیل می کند.

برای دیدن مجموعه فرش های ماشینی شگی هایپر فرش پلاس کلیک کن

مهم ترین چیز خرید هوشمندانه فرش است

مهم ترین چیز خرید هوشمندانه فرش است

هنگام انتخاب فرش برای خانه خود و مهمتر از آن، انتخاب فرشی متناسب با نوع کف خود، بسیار آسان است که به سمت فرش های الیاف مصنوعی با قیمت پایین تر کشیده شوید. در حالی که هیچ ایرادی در فرش های الیاف مصنوعی وجود ندارد، نکاتی وجود دارد که باید قبل از خرید از آنها آگاه باشید. این موارد در زیر مشخص شده است:

  • آنها بیشتر از فرش های الیاف طبیعی می ریزند.
  • آنها می توانند بیشتر از فرش های الیاف طبیعی آسیب ببینند.
  • آنها باید بیشتر تعویض شوند.

اما همانطور که قبلا گفته شد فرش هایی که از مواد نایلون، اکرلیک و پلی استر ساخته شده اند برای مصرف کنندگانی که به دنبال فرش های ضد ریزش پرز هستند توصیه می شود.

مطالب مرتبط:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد